1.MAILAKOEK URAREN ASTERAKO PRESTATU DUTEN IPUINA:
CUENTO QUE HAN PREPARADO LAS/OS ALUMNAS/OS DE 1º PARA LA SEMANA DEL AGUA:
Datorren astean, apirilaren 19tik 23ra bitartean, ikastolan Uraren Astea ospatuko dugu honako leloarekin “Ura agortu laster basamortu”. Hau proiektu bat da zeinaren bidez, pasa den urtean bezala, Peruko herrira hurbildu, bertako haurrekin harremanetan jarri eta herrialde bien arteko desberdintasunak ezagutuko dituzte. Bestalde, herrialde horretan obraren bat, uraren kanalizazioren bat edo, egin dezaten laguntza ekonomikoa ematea erabaki dugu, horretarako eta era sinbolikoan ikasle bakoitzak bere aportazioa ( 1,00€ inguru) egingo du tutoreari emanez eta ikastolan bildutako diru kopurua herrialde horretara bidaliko dugu erakunde baten bidez.
Ekintza aurrera eramateko honako hauen laguntza jasoko dugu: “Medicus Mundi”, “AMVISA”, Ikastolako ama bat.
Aste osoan zehar honako ekintzak burutuko dira:
· Lehenengo egunean ikasle bakoitzak bere “pina” egingo du.
· Ikastolako ama batek Peruko oihaneko familien bizimoduaren berri azalduko die.
· “Medicus Mundi”ko partaide batek ikasleei Ayacuchon (Peru) aurrera eramango den
proiektuaren azalpena emango die.
· Ikastola hormirudiekin eta ikasleek egindako marrazkiekin girotuko da.
· Ingurunearen ezagutza ( Herrialdearen kokapena, geografia, ohiturak...)
· Egingo den bolondreseko aportazio ekonomikoa “Medicus Mundi” erakundearen bitartez herrialde horretara helaraziko da.
· Azken egunean urarekin zerikusia duten jokuak antolatuko dira.
Gaiari buruz ikastolan bakarrik aritu ez gaitezen, gurasoen eskatzen dugu, gehien bat sentsibilizazio mailan.
Oharra: Blogeko eskuin aldean uraren erabilerari buruz lau galdera daude. Eskertuko genuke zuen parte hartzea inkesta txiki horretan.
La próxima semana, del 19 al 23 de abril vamos a celebrar en la ikastola la Semana del Agua bajo el lema “Ura agortu laster basamortu”. Este es un Proyecto con el que este año, al igual que el pasado, pretendemos acercarnos al Perú, ponernos en contacto con los/as niños/as de allí y conocer las diferencias existentes entre ambos países. Por otro lado, hemos acordado realizar una aportación económica para que realicen alguna obra, canalización del agua, en dicho país. Para ello, las/os alumnas/os harán una aportación económica simbólica (más o menos 1,00€) y voluntaria que la entregarán al tutor/a y el dinero que se recaude en la Ikastola lo enviaremos a través de una organización a dicho país. Para llevar a cabo el programa contaremos con la ayuda de “Medicus Mundi”, “AMVISA” y una madre de la ikastola.
Durante toda la semana se realizarán las siguientes actividades:
. El primer día cada alumn@ confeccionará su “pin”.
. Una madre de la ikastola les dará unas charlas a los alumn@s explicando la vida de las familias de la selva del Peru.
. Una componente de “Medicus Mundi” dará unas charlas a los alumn@s explicando el proyecto que se lleva a cabo en Ayacucho (Perú).
. Se ambientará la ikastola con murales referentes al tema y los dibujos realizados por las/os alumnas/os..
. Conocimiento del Medio (Ubicación del país, geografía, costumbres,...).
. Se hará una aportación económica voluntaria que se hará llegar a dicho país por medio de “Medicus Mundi”.
· El último día se organizarán una serie de juegos relacionados con el agua.
Para que el tema no sea tratado únicamente en la ikastola, os pedimos vuestra colaboración, sobre todo a nivel de sensibilización.
Nota: os agradeceríamos que participarais en la encuesta que aparece en el blog sobre la utilización que hacéis del agua en casa. Las cuatro preguntas aparecen en la columna de la derecha.
No hay comentarios:
Publicar un comentario