2009-03-27

KORRIKA TXIKIA

21 comentarios:

Anónimo dijo...

Korrikan oso ondo pasatu nuen.Alba 2.a

Anónimo dijo...

Kaixo Alex naiz eta oso ondo pasatu nuen korrika txikian.Arantzabelakoa naiz 2.akoa

Anónimo dijo...

korrikan oso ondo pasatu nuen eta gainera oso dibertigarria izan zen.
beno agur.
Ane 2.A

Anónimo dijo...

kaixo oso ondo pasatu dut korrikan
gustatu zait ere asko korrika egin
dut.
saioa 2.a

Anónimo dijo...

kaixo Alaitz naiz eta nire korrikaren zatia egin nuen eta gainera Naomirekin joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen. agur alaitz naiz 2,A

Anónimo dijo...

kaixo Joseba naiz.Argazkiak oso politak dira.Nik ez nintzen joan se egon nintzen estudiatzen inglesa.

joseba 2.a

Anónimo dijo...

Nik korrika txikian ondo pasatu nuen
gero Alba, Ierai, Iker M.joan giñen
kafe bat artzera eta guk oso ondo pasatu genuen.2.a Iraide

Anónimo dijo...

kaixo Adrian naiz ni
ez naiz
joan baina oso polita da.2.a

Anónimo dijo...

kaiso nais Iker eta oso ondo pasatu nuen korrikan kasi ez nuen korrika egin eta ikusi nuen Pirritx eta Porrotx. 2.A

Anónimo dijo...

Kaiso naiZ Shouki eta oso ondo
pasatu dut korrikan baina da oso motza eta segitu dut plazaraño. 2.a

Anónimo dijo...

Kaiso Alejandro naiz.Eta korrikara joan naiz.Korrika gustatu zait eta berriro joango naiz.

2.a Arantzabela ikastola.

Anónimo dijo...

Argaskiak ondo irudi zaizkit korrika asko egin dut eta asko gustatu zait.





Iker M. 2.A
ARANTZABELA IKASTOLA

Anónimo dijo...

korrikan oso ondo pasatu nuen.Eta ere 2 kilometro egin dut.Naomi 2.A

Anónimo dijo...

korrikan ondo pasatu nuen. eta ere nire Ama.eta aita.
Lorena, 2,a.

Anónimo dijo...

korrikan ondo pasatu nuen. eta ere nire Ama.eta aita.
Lorena, 2,a.

Anónimo dijo...

Nik korrika txikian ondo pasatu nuen
eta nire lagunekin oso ondo pasatu nuen. Zer moduz pasatu zenuten zuek? agur lagunok.

Ainhize 2.A

Anónimo dijo...

Asko gustatu sait eta ondo pasatu dut.Argaskiak gustatu zait eta nire lagunak etorri dira.
Ierai 2.A

Anónimo dijo...

Kaixo:

Korrika oso ondo egon zen, baina ez zuten musika jarri. Eta gainera oso bide motza izan zen. Baina inportanteena da euskaragatik korrika egin dugula!!!
AUPA EUSKARA!!!

Agur.


Maitane 5.A

Anónimo dijo...

kaixo lagunok oso ondo pasatu nuen eta polita isan zen korrika .ALAITZ 2a koa

Anónimo dijo...

Kaiso, Nerea nais. Asko gustatu sitzaidan korrika, pixkat nekagarria izan zen eta baita ere pixkat aspergarria.Geroago egon zen antzerkia ori bai gustatu zitzaidala,geien bat rokeroa atera zenean,beno asko kontatu dizuet agur eta ondo pasa tomasa.

Anónimo dijo...

(Oraintze bertan komentario bat idatzi dut eta azkenengo itza ondoren 2.B koa naizela ipintzea ahastu zait)