2008-06-03

IKASTOLAKO JAIA

Datorren larunbatean, ekainak 7, Arantzabela ikastolako jaia ospatuko dugu.
Hona hemen antolatu diren ekintzen ordutegia:

El próximo sábado 7 de junio celebraremos la fiesta anual de la ikastola Arantzabela.
Aquí está el horario de las diversas actividades que se van a organizar:

10:00 : Saskibaloia, futbito, judo eta pilota
Baloncesto, futbito, judo y pelota
11:00 - 12:30 : Euskal dantzak eta txistu erakustaldia
Exhibición de danzas y txistu
11:00 - 14:00 : Margo, zeramika eta ipuin erakusketa
Exposición de pintura, cerámica y cuentos
11:00 - 14:00 : Puzgarri erraldoiak/ludoteka
Castillos hinchables/ludoteca
11:00 - 14:00 : 25. urteurrenaren erakusketa
Exposición del 25º aniversario
11:00 - 14:00 : Ikasturteko argazkien proiekzioa
Proyección de fotografías del curso.
11:45 :"Inazio Izagirre" 8. Ipuin topaketaren sari banaketa
Entrega de premios 8º concurso de cuentos "Inazio Izagirre"
12:00 - 14:00 : Gargantua
12:30 : Gimnasia erritmikoa eta batuka saioa
Exhibición de gimnasia rítmica y batuca.
13:30 : Gurasoen abesbatza
Coro de madres y padres
14:30: Umeen bazkaria
Comida para niñas/os
15:00 : 25. urteurrenaren bazkaria
Comida 25º aniversario
15:00 - 17:00 : Puzgarri erraldoiak/ludoteka
Castillos hinchables
17:00 - 18:30 : Umeentzako sorpresa
Sorpresa para niñas/os
16:30- 19:00 : Nagusientzako sorpresa
Sorpresa para adultos.

2 comentarios:

Unai Lopez de Armentia dijo...

Aupa Arantzabela Ikastola,
Nik barkamena eskatzeko idazten dut zure jaian ez naizelako egongo.
Hemendik eskerrikasko handi bat bidaltzen dizut han nire bizitzako momentu garrantzitzuenak pasatu nituelako eta nola gainera! Ni etxetik 11 urte buru jun nintzen eta oraindik mundutik bueltaka nabiltza. Beste lekuetako jendearekin topatzerakoan beti konturatzen naiz ze nolako suertea izan genuen Arantzabelara juteagatik. Han Angela, Marina, Xabi, Gloria, Serapio eta beste irakasle hoiekin ikasitakoa ez da liburuetik ateratzen. Mate, Natura edo horrelako ikasgai baino pilo bat gehiago ikasi genuen ikastolan; bizitzen, Euskal Herria maitatzen, farre egiten, lagun harremanak tinkotzen eta beste ikasgai garrantzitzuagoak ere ikasi egin genituen. Jakin dezazutela beste herri pilotan ez dutela hau eskolatik jasotzen eta horregatik eskertu nahi nituzke hau posible egin zuten guztioi.
Aupa Arantzabela! Horrela jarraitu dezazula beste 25 urtetan. Nik igandean 30 urte egingo ditut baina horaingo honetan Frantzialdean nago, asi que hemendik Zorionak zuri maitea.
Unai Lopez de Armentia

Anónimo dijo...

kaixoooooo

ni oso ondo pasa nuen eta oso ondo antolatua zegoen


aupa arantzabelaaaaaa

markel r.a 6.b